Pagina's

woensdag 9 april 2014

Ziek

Terwijl de lente vol overgave zijn intrede doet, de knoppen open barsten, niet opgewassen tegen zoveel warmte en de zon, de luchten soms adembenemend mooi zijn en alles om me heen naar bloesem ruikt, lag ik ziek bibberend en met flinke koorts in bed. Het is lang geleden dat ik me zo voelde. Ellendig! Seppe begon, met de koorts, ik nam over en ben nog steeds bezig met op krachten te komen. Rien heeft nu het stokje over genomen. Wie zal de volgende zijn????
Toch maakten we vandaag een kleine wandeling met de (oppas)kinderen naar het "Kabouterbosje" een heel lieflijk, piepklein bosje, vlak om de hoek, op zoek naar stokken voor onze palm pasen stok. We hebben gezocht en gevonden. Een hele stapel zelfs werd er ijverig verzameld door de kleintjes.
Paardenbloemen werden uit en weggeblazen, wensen werden gedaan en dat allemaal onder het genot van een oorverdovend vogelconcert in ons piepkleine "Kabouterbosje". Wat een heerlijkheid!

Ik heb ondertussen zoveel taarten, cakejes en koekjes gebakken om met jullie te delen, maar dit moet nog even wachten tot ik wat meer tijd en energie heb.

Fijne palm pasen vrijdag!
Marilke Jorinde

1 opmerking:

  1. Hey Marilke,
    Ik zie dat het gelukt is met de labels. :-)
    Enne.. beterschap!
    Dag! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen