Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Rein 2 jaar!

Twee violen en een trommel en een fluit want Rein die is jarig en de vlaggen hangen uit!!

Lieve kleine Rein, geboren op 22 Januari 2012!

Het was een hele pittige bevalling, hij zat vast. Maar moet je kijken wat een tevreden kereltje hij was. Dit is hij tot op heden gebleven.



Enkele weken oud. De fijnste plek de draagdoek. Heerlijk dichtbij. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet zeker weet wie er meer genoot van deze momenten, hij of ik?



Een bolletje. Hij zou te klein zijn en zijn gewicht liep achter, de laatste weken van de zwangerschap. Hij werd het zwaarste en grootste kindje wat bij ons werd geboren. Bijna 4 kilo. Dat hij van goede voeding houdt is wel te zien. Stralend en vol verbazing.



Rein zijn eerste picknick. Midden in het gras in een bosje met een weitje niet zover van huis. Een gouden middag samen met Seppe en Elke.



Feest! Zoveel lichtjes.



Carnaval op school bij Seppe in de klas.



Het eerste echte klauteren is begonnen. Nu bijna een jaar later kan ik zeggen dat het ook niet meer is opgehouden. Als het klimmen betreft dan is Rein er als kippen bij en zit hij voor je het goed en wel in de gaten hebt bovenin het topje.



Zo vader zo zoon!





Rein is onze smulpaap! Er zijn maar weinig dingen die hij laat staan. Zodra hij mij hoort scharrelen in  de keuken staat hij erbij. "Bakke, bakke?"
Meehelpen bij het bereiden van eten is zijn lust en zijn leven. Naast kleuteren, klimmen en alles doen wat de groeten doen in huis. Ook als dit dingen zijn die eigenlijk bestemd zijn voor volwassenen. Zoals het zetten van koffie bijvoorbeeld. Dat hij een geweldige helper is en het zonnetje in huis met een enorme leeuwenstem lijkt mij wel duidelijk na een kleine tipje van de sluier van zijn prille leventje.

Een hele fijne verjaardag Rein!
Marilke Jorinde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten